Kongres u Splitu – tehničke upute

Poštovani i dragi sudionici 6. kongresa hrvatskih arhivista,

kako bi vam boravak na našemu skupu bio što ekonomičniji i ugodniji, sastavili smo određene praktične upute koje će vam, nadamo se, olakšati boravak i funkcioniranje u Splitu. Činjenica jest da su ovogodišnji uvjeti bitno složeniji nego prijašnjih godina, ali poštujmo ih kako bi naš skup prošao što organiziranije i dostojanstvenije. Konačno, svima će nam biti zadovoljstvo vidjeti se uživo nakon dvije godine!

 

1. Još jednom naglašavamo da svi sudionici moraju imati digitalne covid-potvrde, koje će naši suradnici prilikom vaše registracije provjeravati putem aplikacije na mobilnim uređajima. Napominjemo da digitalna potvrda znači da ste dobili potvrdu iz sustava e-građanin, koja ujedno generira QR kod. Ta potvrda može biti u raznim oblicima: pohranjena u „novčaniku mobitela“, pohranjena u vašem mobitelu kao pdf., isprintana, … . Sve te oblike, ako sadržavaju QR kod, aplikacija za provjeru prepoznaje bez problema. Covid-potvrdom ne smatraju se razne pisane potvrde osobnoga liječnika o preboljelosti, rezultati seroloških testiranja, pojedinačni rezultati PCR ili antigenskih testiranja temeljem kojih nije izvađena digitalna potvrda, i sl. EU digitalnu COVID potvrdu možete zatražiti online putem portala e-Građani ili fizički u podružnicama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje te u ljekarnama i ovlaštenim laboratorijima koji provode testiranja (https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/cesta-pitanja). Važeća potvrda ujedno je uvjet za registraciju i dobivanje akreditacije za sudjelovanje na skupu. Sve vas molimo da svoje potvrde provjerite na vrijeme, kako ne bi došlo do nemilih i neugodnih situacija za sve uključene dionike. Ukoliko Vaša potvrda ne bude verificirana kao važeća, neće Vam biti omogućen ulazak na program kojemu ste željeli prisustvovati, i za kojega je plaćena naknada. U takvim slučajevima sugeriramo da što hitnije obavite testiranje, te po dobivenome negativnome nalazu realizirate digitalnu potvrdu, kako biste se što prije mogli pridružiti našim programima.

 

2. Za ukupno vrijeme trajanja Kongresa, svi akreditirani sudionici moraju vidljivo istaknuti svoju akreditaciju, kako bi organizatori mogli kontrolirati pravo ulaska na sva događanja.

 

3. Nošenje maski obavezno je u svim zatvorenim prostorima, osim restoranskima u kojima se konzumira hrana, uključujući autobuse tijekom vožnji.

 

4. Skup smo bili dužni prijaviti Stožeru civilne zaštite Grada Splita, pa ukoliko od njih dobijemo neke dodatne i/ili specifične uvjete i mjere, promptno ćemo ih iskomunicirati.

 

5. Obzirom na t.1., budući prijavljenih za jednodnevni program Kongresa ima kroz sva 4 dana, registracija (i provjera) će biti omogućena svakodnevno prije početka programa:

- 26. listopada (utorak) - u trajanju od tri sata (15 – 18h)

- 27. listopada (srijeda) - u trajanju od dva sata, s početkom sat vremena prije programa (8:30 – 10:30)

- 28. i 29. listopada (četvrtak i petak), pola sata prije početka programa. 

 

6. Molimo da imate razumijevanja te registraciju obavite na vrijeme, koristeći ukupni raspon mogućega vremena, kako bi se izbjegle gužve, i kako trud dežurnih kolega koji će ondje boraviti puno vremena ne bi bio uzaludan.

 

7. Registracija se obavlja isključivo u hotelu Radisson Blu Resort&Spate molimo da o tome vode računa sudionici koji će moguće htjeti doći direktno na druga mjesta naših programa (Dom HV-a u Lori, Državni arhiv u Splitu, lokacije izleta, …).

 

8. Za sudionike koji na Kongres putuju službenim organiziranim prijevozom iz Zagreba: autobus kreće u UTORAK, 26. listopada 2021. u 11:00 sati s Trga Mažuranića u Zagrebu (tzv. Mažuranac, preko puta Etnografskoga muzeja).

 

 

Molimo polaznike da budu ondje najkasnije u 10:45, budući se radi o redovnoj stanici ZET-a, kojemu ne želimo remetiti redovni vozni red.

Vidimo se u Splitu!

Pin It
Copyright © 2009-2021 Hrvatsko arhivističko društvo. Sva prava pridržana.